1.
ЯДС.
Тема. Як змінилася нежива
природа восени.
-Приготуйте до уроку підручник,
зошити,ручку, олівці
1.-Зайдіть за посиланням,
продивіться відіоурок, виконуйте завдання до уроку!
https://www.youtube.com/watch?v=EnuhK0NddDM
2.Робота за підручником (
с.75-76).
Прочитайте про зміни в неживій
природі (с. 75)
дай відповіді на запитання:
-які дерева не змінюють свого
забарвлення?
- за діаграмою з'ясуйте, де
ростуть найвищі сосни.
- яка висота сосен в Україні?
- яка різниця у висоті між
найвищим та найнижчим деревом?
3. Робота у зошиті (с. 28-29)
- створи емблему осені. Добери
ознаки осені з вірша (завдання 1);
- запиши назви осінніх місяців
(завдання 2);
- про який місяць осені кажуть…
(завдання 3);
- познач явища неживої природи
( завдання 6);
- розфарбуй малюнок так, щоб
його можна було назвати «Золота осінь».
Запиши 5 ознак осені , які на ньому зображено.
Чому осінь називають золотою?
(завдання 5).
4. Оціни свою роботу на уроці.
Намалюй себе у вигляді фігурки на відповідній
сходинці. ( завдання 8 с.30)
5. Ти – МОЛОДЕЦЬ! Дякую за
активну роботу!
2.
Математика.
Тема. Додавання числа 7 з переходом через десяток. Застосовування
переставної властивості дії додавання. Складання, розв'язування та
порівняння задач.
1.
Зайди за посиланням
та продивись відеоурок.
- виконуй завдання до уроку. роби перевірку.
- відео продивись до задачі!
2.Робота за підручником с. 33 номер 195.
-Розв'язування задачи номер 196.
- прочитай умову;
-про що йдеться мова в задачі?
-яке запитання в задачі?
-якого слова не вистачає? Доповни ( більше, чи менше)
- виконай дію (+ чи -), звертаючи на те, яке слово ти
вставив.
- запиши відповідь.
-перевір рішення:
12-6=6(гр.) або 12 + 6=18 (гр.)
- запиши відповідь.
Дякую за роботу!
Оціни свою роботу, використовуючи коло самооцінювання,
причепи прищіпку!
2.
Фізична культура.
Тема. «Біда через непослух».Організаційні вправи. Біг із зупинками,
стрибком
та у кроці за зоровим та слуховим
сигналом.ЗРВ на місці.
Рухлива гра «Земля, вода, вогонь,
повітря».
- Зайдіть за посиланням, дивіться
відіо, виконуй розмінку!
https://www.youtube.com/watch?v=Udaoi2W-BHQ
- зайди за посиланням, продивись, виконай ходьбу та легкий біг.
https://www.youtube.com/watch?v=zFc_K9EPvws
-погуляй та відпочинь у своєму дворі на свіжому повітрі!
- ТИ - МОЛОДЕЦЬ!
3.
Українська мова.
Тема. Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є.
- Приготуй до уроку підручник, зошит, ручку.
-1.зайди за посиланням, продивись відіо, згадайте значення м'якого
значення,
яку роботу він виконує на письмі при звуковому аналізі слів.
. https://www.youtube.com/watch?v=0a1vLQ1iHdM&t=29s
- продивись відіо, зверни увагу, яку роботу виконують голосні і. Я, ю. ї
коли стоять поруч з приголосними (пом' якшують приголосний)
https://www.youtube.com/watch?v=-FCIU27XGho
- жми на паузу та виконуй завдання в своєму зошиті.
2. Робота в підручнику с. 22.
- вправа 55. Розглянь таблицю.,
порівняй вимову твердих і м'яких звуків.
-ЗАПАМ' ЯТАЙ: Прииголосний звук[й] завжди м'який. Цей звук позначають так: [=]/
- прочитай
пари слів, назви букви, які позначають
м’якість попередніх приголосних.
-ПЕРЕВІР: це букви і,ю, є, ьо.я.
- Вправа 56. Прочитай текст,
уставляючи пропущені букви.
3. Домашнє завдання: спиши
останні чотири речення з вправи 56,
підкресли букви, які позначають
приголосні м’які звуки.
4.
Ще
раз згадай, які приголосні пом’якшують попередні приголосні звуки.
(я,ю,і,є та знак пом’якшення)
5. Оцініть свою роботу, куди б ви прищепили б прищіпку!
6.
Читання
(українське).
Тема. Усна народна творчість. Прислів'я та приказки.
- приготуйте до уроку підручники та друковані зошити.
- продивіться відіоурок. виконуйте завдання :
- https://www.youtube.com/watch?v=909BtKNhTwk.
- Домашнє завдання : знайдіть в інтернеті прислів'я та
приказку, вивчить їх
напам'ять, поясни значення.
- Оціни свою роботу на уроці:
Чекаю ваше оцінювання у Вайбе!
Комментариев нет:
Отправить комментарий